úterý 9. října 2012

Windows 8 a Asus EEE

Když jsem si po dvou týdnech ověřil, že Windows 8 chodí i na starším stroji v zásadě bez problému, nainstaloval jsem nový systém i na mini stroj Asus EEE řady 900HA.

Zásadní věc, která mě překvapila byla a je výdrž baterie. S Windows XP HE netbook vydržel dejme tomu cca 2,5h v klidu, ovšem s Windows 8 není problém 4h (v obou případech s otevřenými aplikacemi: Firefox - 25 tabů, mailový klient, Total Commander, Trillian, Skype, LibreOffice - writer, WinAmp). Říkám si, jestli jádro pudla netkví v nastavení napájení, ale neinstaloval jsem žádné aplikace od Asusu a vypínání/režim spánku při práci na baterce mám vyplý, spotřebu nastavenou spíše na výkon.

Zatím jsem spokojen,...tedy když opomenu "Metro" rozhraní. Přiznávám, že k této featuře jsem si cestu zatím stále nenašel.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Z celého srdce děkuji za komentář