středa 24. října 2012

Left 4 Dead 2


Ačkoli zombie hry 2x nemiluju, kousnul jsem se a zkusil zombie masakr Left 4 Dead 2. Jako lajk (v tomto žánru a u této hry) mohu říci, že po grafické stránce je hra kvalitně vytvořena. Zvuk je výborný. Co mě trochu zaráží po asi 3,5h hraní, je šílena repetivnost!

Mám rád série Call of Duty, Medal of Honor, Army of Two, nebo Gears of War takže jsem zvyklý na koridorovky, opakované návaly těch samých nepřátel. Ovšem zde mi to nic nedá a po odchodu spoluhráče nemám totálně žádnou touhu zapnout Xbox a hrát sám kampaň.

Pokud bych měl být hodně upřímný, řekl bych, že v případě nezávisle vydané hry bych za ni možná i s chutí loupnul pár desetikorun. Ale jako plnohodnotný titul v ceně přes tisícovku mi L4D2 rozhodně nepřipadá.

Kdyby řež nemrtvých obsahovala alespoň semtam nějaký (klidně jednoduchý) příběh co by mě postrkával k nutkání jít do dalších úrovní, vůbec bych se nezlobil.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Z celého srdce děkuji za komentář