pondělí 18. června 2012

Indie Game: The movie

V průběhu dne jsem narazil na trailer k dokumentárnímu filmu Indie Game: The movie. Přiznám se, že díky degenerativnímu rozklikávání linků, netuším z jaké stránky jsem se k němu dostal.

Očekával jsem všeobecný dokument, ale dostalo se mi kvalitního díla! Pokud znáte Vinyl & Co, jistě Vás dokumentární počin osloví. Stylově jde o hodně podobná videa - žádný čistě obecný výklad, nýbrž "příběh" je zaměřen na pár tvůrců indie her a jejich story; příjemný filtr laděný do teplých barev; ukázky z průběhů tvorby, atd. Kdo viděl ví, kdo ne, ma smolíka.



Standardně se dozvíte jak autoři přišli k projektům, jaký byl průběh vývoje her, samozřejmé komplikace a postupný finish.

Když zkrouhnu sympatičnost (individuelní záležitost) autora hry Fez - Fishe, dostal mě Tommy z týmu pracující na hře Super Meat Boy.

Poslední dobou začínám být velmi unavený z ubercool her s ultra dokonalou grafikou a rád si odpočnu buď u starších kousků (Diablo 2, Heroes of Might and Magic, Mario, Prince of Persia, Space Invaders...), nebo právě u indie her (Limbo - dokonale temná hra, Gumboy - perfektní relax, Undercroft - festovní dungeon) a jsem moc rád když vidím jak se daří i "malým" studiím.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Z celého srdce děkuji za komentář