čtvrtek 21. června 2012

Batman game

Po shlédnutí několika trailerů a přečtení x recenzí na hru Batman jsem neodolal a hru si na ozkoušení opatřil.

Musím říct, že jsem byl vcelku zklamán. Asi jsem opravdu mimo, nebo nevím. Dark Knight sám o sobě je ztvárněný relativně dobře, ale ve chvíli kdy jsem spatřil téměř všude přítomné protivníky (nemluvím o hlavních záporákách) jsem si okamžitě řekl WTF! Je mi líto, opravdu jsem čekal civilnější pažouty a ne zmalovaný zombie na steroidech (ještě jednou - >WTF?!).

Hrál jsem i Captain America, který je klon Batmana, ovšem zde alespoň nepřátelé vypadali schůdné...tzn. zfanatizovaný nazi s plynovkama na gziftu. Upřímně řečeno, hra mě přestala bavit po slabé hodince (myslím B:AC, kapitana jsem zkoušel asi tak 2,5h a taky se zrovna u mé osoby nechytl). Navzdory skutečnosti, že mám rád i sportovní hry s hysterickým mačkáním buttonů a kroucením joypadu a' la UFC Undisputed 3 (přičemž vlastně tvoříte neustálé stejné pohyby), bylo tvoření comb na můj vkus po čase nudný!

Otevřeně povídám - LEGO Batman mě baví asi tak 100x víc :-)

A ano, mám rád komixy od DC Comics (Batman, Flash, Green Lantern, Jonah Hex, Metropolitan,..), Marvel (Wolverine, Avengers, Young Avengers, Thor,...), Dark Horse ... i zfilmované verze (Batman, Batman se vrací, Superman, Hellboy, Wolverine, atd...), ale prostě hra B:AC, nezájem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Z celého srdce děkuji za komentář