pátek 20. července 2012

Nový web i logo!

Naštěstí jsem se dokopal!

Zhruba po 5letech jsem změnil "look" vlastního webu. Upřímně řečeno jsem moc rád, že je v2 konečně online. V průběhu oněch pár let jsem měl změnu v plánu zhruba 4x a pokaždý jsem skončil buď díky lenosti, nebo kvůli celkový náročnosti dělat něco pro sebe.

Jindra Holý - porftolio

Původní portfolio běželo na blogovým systému WordPress (ok, absolutně první web na vlastní doméně byl postaven na systému vytvořeným na míru). Nyní folio pohání "pouze" html, css a skripty. Pevně doufám a věřím, že další obměna bude za hodně dlouhou dobu.

Logo jsem za celou dobu měnil asi 3x (teď si nejsem vůbec jistý, přeci jen už jsem párkrát přišel komplet o data).

Úplně první logo


Předposlední logo


Aktuální logo


Žádné komentáře:

Okomentovat

Z celého srdce děkuji za komentář