neděle 21. dubna 2013

Jarní cinty

Po téměr dvou měsících striktního vapování elektronických cigaret (no,..přiznám se, že mi pod kůži zalezl spíše označení "osobní vaporizér"/PVZ protože nazývat něco co je dlouhé přes 10cm a široké zhruba 25mm cigaretou je minimálně divné) jsem snížil i sílu eliquidu (to co se leje/kape do nádržek a  čeho následně vznika ona pára/mlha) z 24mg na +-12mg až 16mg.

O výhodě použití vlastně kdekoli asi nemá příliš cenu se zmiňovat. Samozřejmě nevapuju absolutně všude, přeci jen nejsem ten typ co úmyslně vyhledává konflikty a nemám zájem se dohadovat se zaměstnanci v obchodech, nebo s lidmi v MHD.

Po cca měsící používání eGo-K ecigarety s CE5+ jsem objednal nerezovou variantu elektronického modu Vamo, kde máte možnost regulace watt/volt, Phoenix bully (kapací atomizér), 510 XXL Dual Coil Tank, Smoktech RDA (kapací atomizér), Giant Tank clearomizer, IGO-L SS a nakonec i AGA-T2. I tak jsem měl touhu vyzkoušet mechnickóu variantu kouření, tak jsem trochu zapátral a na filipínském eshopu koupil Mortar V5.

Vamo a kapací systémy používám spíše doma, za to Mortar díky bytelnosti beru naopak i mimo pracoviště a domov. Krom vapingu může krásně sloužit jako palmstick při obraně :-)

Krom nákupu jsem se dostal i do fáze kdy se mi vryla do mozku myšlenka na vytvoření vlastního mechanického modu s názvem WOB stick, který snad bude v průběhu jara venku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Z celého srdce děkuji za komentář